Vi er til for virksomheder som har behov for IT-hjælp, hvad enten det drejer sig om assistance til enkeltstående opgaver, eller til opgaver af mere langvarig karakter. Vi tilbyder også serviceaftaler, hvor vi tager os af hele IT-Driften eller evt. bare en mindre del af den samlede IT-struktur..

Vi er meget fleksible, så i princippet er ingen opgaver for små. Har du som kunde brug for hjælp, så står vi altid til rådighed.

IT-Support kan enten foregå direkte hos brugeren, og/eller fjernopkoblet - afhængig af hvad som er mest hensigtsmæssigt.

Har man behov for en mere permanent ordning, hvor der måske indgår elementer af overvågning, eller ønsker man en lidt lavere pris på servicetimer, kan man altid tilkøbe klippekortaftaler.

Vi kan håndtere næsten alle opgaver som berører IT-Drift og yder support på det meste udstyr.

  04.tekniker-1

Vores primære arbejdsområde dækker løbende support på og installation af bl.a.:

Microsoft Open Source Netværk Andet
  • Microsoft-servere (2000, 2003, 2008, SBS-2011, 2012 R2)
  • Microsoft Exchange
  • Arbejdsstationer
  • Linux servere
  • Mail-frontends (postfix)
  • LibreOffice (incl. makroprogrammering)
  • Implementering af Open Source i Windows-miljøer
  • Rådgivning vedrørende fordele / ulemper ved Open Source
  • Firewalls
  • Routere, switche og andet netværksudstyr
  • Fejlfinding
  • Rådgivning omkring sikkerhed
  • Serverbaseret antivirus.
  • Antivirus på arbejdsstationer

Nyheder

Der er pt. ingen nyheder.